Salgstræning

Mode- og tøjbranchen har i mange år brugt Wedel som en slags seniorrådgiver til at sætte nye, salgbare ord på kollektioner ved indsalg til butikkerne, fx i store kæder, og til i det hele taget at motivere folk på gulvet i butikkerne til at tage deres arbejde endnu mere alvorligt – og se det fantastisk motiverende ved at gøre det!

Hun udgiver bøger og holder foredrag

 

De senere år har Christina Wedel raffineret sin metode, som hun betegner som ’talentudvikling fremfor salgstræning’.

DET HEDDER “DET PERFEKTE PERSONALE”

Som personlig shopper har hun i to årtier været på kundens side i hundredevis af forretninger, og har i sin egen undervisning valgt at tage livtag med den manglende service, manglende viden og manglende mod til at træde i karakter med virkelig personlig, mindeværdig (og supersælgende) service, som hun savner i danske butikker.

 

”At bruge sine hård tjente penge på sig selv, skal og må ikke være en cykeltur op af bakke i modvind,” som Christina Wedel siger.

 

”Hvis kunden på den ene side, er i tvivl om sine fortrin og fordele, og den person som skal hjælpe hende, er slukket og umotiveret, ja måske egentlig bare utrænet i service og salg, ja så frygter jeg at butikkerne i gaden til sidst forsvinder.”

Og salget og servicen i butikkerne er noget som ligger Christinas hjerte nært.

Hun arbejder derfor med at udvikle ”personlige ekspedienter” hos både DK Company, Zizzi, Masai, Day Birger et Mikkelsen, Bonde og flere andre af de danske detailkæder. Dette ved både at træne fysisk på workshops i butikkerne, men også ved at holde træningen i gang online, måneder efter live-undervisningen er ovre.

Wedel ved af erfaring, at almindelig salgstræning hvor ”hele banden er på hotel en weekend og en eller anden frisk type står og vifter med armene og smider om sig med uddøende begreber” er spild af penge. Hun har solgt for over 250.000 kr. af sit egenproducerede onlinekursus for private, ’Lær hvad der klæ’r dig’, alene ved at sælge gennem nyhedsbreve, og er i det hele taget meget optaget af at kommunikere med kvinder og mænd på alle tilgængelige platforme.

Hendes forløb tager 4 måneder og giver overskud på bundlinjen!

 

Af andre kunder kan nævnes; Novozymes, Estée Lauder, Noa Noa, Esprit, Marco Polo, Bindesbøll, Companys Original, Folketinget, Matas, Gyldendal, Politiken, Aller, Benjamin Media, Magasin m.fl.

 

 

Christina er 48 år, har to udeboende børn og en hjemmeboende hund og bor i Rungsted.

Hun holder også underholdende foredrag og peptalks om mode, skønhed og krop.

Kontakt Christina på

Mail: cw@christinawedel.dk
Tlf.: +45 26303600

 

Forside Klub Wedel Kontakt

Få tricks til at blive lækker

Modtag eksklusive stylingtips og trendopdateringer fra mig. Tilmeld dig mit nyhedsbrev og transformér din garderobe!

Du er nu tilmeldt