Christina Wedel // 11. juli 2014 // 11 kommentarer

Miracle Or Myth – Magasin Kundeservice

Hej,

 

Hvis du er ny her på www.christinawedel.dk, kan jeg fortælle dig, at en af mine store passioner her i livet er kundeservice. Jeg ELSKER god service, og jeg HADER mere end noget andet dårlig service. Jeg mener generalt at vi her i Danmark er nærmest talentløse til god service, og der er ikke noget der gør mig gladere end når jeg er i f.eks. New York, og alle hopper og danser for at jeg skal få en god oplevelse i deres butik. Derfor skal jeg selvfølgelig teste denne knap der er i Magasin, som eftersigende skulle “kalde” på en medarbejder, der så kommer ind i omklædningsrummet og hjælper dig. Jeg synes det lyder som en virkelig god ide, skal vi se om den virker?

Hvis der er andre myter du vil have jeg skal teste for dig, så skriv dem i kommentaren nedenfor.

God sommerdag.

Kys
Christina Wedel

 

11 kommentarer til indlægget


  • Desværre er god service sjældent at finde her i Danmark. Det er mere undtagelsen end reglen, at man får god service i en tøjbutik. Men tager man over på den anden side af Sundet, er det noget helt andet! Svensk butikspersonale er helt anderledes positive og serviceminded. Desværre kan jeg ikke tage til Sverige, hver gang jeg skal shoppe 🙂

  • Fedt! Jeg er generelt helt pjattet med din ærlighed og dine videoer. Jeg synes, det fungerer SÅ godt! Der er godt nok meget, jeg er blevet klogere på den sidste måneds tid – tak for det 🙂

    • Kære louise
      Hvor er det dejligt at høre. Jeg er glad for at få så meget feedback, endelig. Det har jeg savner. Nu har jeg vist fundet metoden.
      Knus og good sommer

    • Tak Pernille. Der var SÅ tilfældigt. Jeg var helt privat på lidt udsalg og helt Afklaret med at man jo aldrig får hjælp, men da jeg så den knap måtte jeg alligevel lave et test. Håbede faktisk den virkede. Men nej!
      Hav en skøn lørdag

  • Så dejligt at se at du er ærlig.
    Jeg har så mange dårlige oplevelser med service København ( jeg bor her). Jeg går stort set aldrig i magasin eller illumsbolighus -for jeg ender altid med at blive så skuffet over elendig service at det gør shopping til en dårlig oplevelse.
    Jeg holder mig til butikkernes flagshipstores, for der ved jeg der er service. Ellers er et godt tip at tage til Lyngby, der er servicen langt bedre end i København.

    Det er så sørgeligt at vi er kommet dertil at dårlig service ødelægge shopping oplevelsen. Jeg har besluttet at jeg nu spare op også tager jeg til London og shopper for den gode oplevelse og service. Og herhjemme holder jeg mig til Lyngby eller flagshipstores.

    • Kære Carina
      Det har du helt ret i! Både Lyngby og Århus er MEGET MEGET. Bedre. Jeg kan desværre godt forstå mange vælger at bruge deres hårdt tjente penge i udlandet
      Knus og god lørdag

  • Kære fru Wedel
    Jeg synes du er så god med dejlig humor. Jeg bliver altid glad og inspireret , når jeg ser dine indslag og gode råd. Tak for en super god blog.

  • Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *